hot and cold.

nu sparkar jag mig i baken, för här skall jag fasen inte sitta och uggla mer. det är vitt ute, himla kallt men vackert. & efter att jag kollat på hidalgo igår, så blev jag himla sugen på att gå ut och rida. men fan jag kommer frysa ihjäl. men alltid värt. förresten så hade jag lätt kunnat tänka mig att bo sisådär i ödemarken på en gård med massa western hästar, liksom för en sommar eller något? fy sjutton vad mysigt, kanske en dag i sitt liv. :)

men nuså skall jag rida på min egen lilla western polle, också kallad isis bland all is.
hey sålänge,
   


Kommentarer
Postat av: micaela

tycker att din blogg är jättebra!

keep up the good work! (;

kramar!

2008-12-31 @ 11:02:27
URL: http://hejmicus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0