property of dr.jones 9906573.

okey.. är himla trött nu och skall aldeless strax sova. min hals gör så jäkla ont och så har jag någon slags inflamation i gomen. fyfan! om det inte är det ena så är det de andra. (+ att jag hostar som en jag vet inte ens vad).

min kväll tillägnade jag här i soffan, framför tvn. men en stor skål cheezballs, marabou choklad & endel coca cola... men dessvärre fick jag inte njutit av det så som jag velat! men nog klagat över min hals och allt sånt. det jag skulle komma fram till var att jag kollade på indiana jones, som förövrigt vart himla rolig och bra. inte tala om shia labeouf, lika bra som alltid, och i denna film med kammen i handen! haha (: lite kul var det ju också då dem visade präriehundar på tre ställen i början av filmen, fick mig att tänka lite på camilla'camilla. när jag sett klart indiana jones blev det fortsättning med en film som hette landshark. erhhm, jag vet ärligt talat inte vad jag tyckte om den, so lets keep it that way. så får ni själva avgöra sen. och påtal om mitt tv tittande idag så slog jag nog erat rekord... x'> för tråkigt som jag hade efter ridturen så satte jag mig framför tvn och slog på tv400, där bonde söker fru precis börjat. jag som aldrig sett detta tidigare satt nu där i soffan och kollade på jag vet inte ens hur många avsnitt? - det höll iaf på till 22.00! o h g o d d d d d d d. i'm such a dork.

här kommer iaf lite bilder från i.jones... (& såklarrrt älskade shia, som i filmen kallades mutt williams)

   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0