so go on and lock me up, you better throw away that key.

kom hem från stallet för en stund sedan, vart himla skönt att bara rida ut en sväng, ta en snabb galopp på ängen, att bara sitta där på hästryggen och känna hur allt susar förbi en. fick också rensat lite av alla tankar.. men jag kom endå inte fram till något svar. jag står mellan ett jätte stort beslut. att antingen hoppa av skolan, eller gå kvar. men om jag går kvar så måste jag gå om hela tvåan och då börja med dagens ettor. sen får jag åka med på resan, men jag har hur mycket arbete som helst att få klart innan dess, allt detta från ettan. men jag vet inte, det är ett himla svårt val för mig. jag hade verkligen velat fixa gymnasiet. men hur kul kommer jag ha det, att få stå där och se alla mina kompisar ta studenten ett år tidigare än mig. jag vet inte, jag vet verkligen inte! det känns som ett stort beslut, liksom min framtids beslut! om jag bara kunde komma fram till ett svar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0