then maybe i’m just wasting my time dreaming.

jodå julen var bra, men inte lika bra som tidigare år enligt mig! det var liksom inte den riktiga julkänslan... men visst fanns det lite av julkänslan ändå. julafton var trevlig med släkt, mat och jultomten som förövrigt vart på himla glatt humör i år? kram fick jag, och fina julklappar. tom ett kort med tomten :O sen när han skulle gå ut igenom nynnade han på någon julsång fast med "ho ho ho" haha! tomten är bra han ^.^ påväg hem från julmiddagen och allt sånt så.. höll vi på att krocka?! för att en jävla f*cking snubbe som vart aningens berusad fick för sig att han skulle köra hem på självaste julafton. ohja där kom han i fullfart med hel ljusen på i mitten av vägen, undrar om han kanske hade somnat också? jaja, det var sjukt nära ögat iaf, sedan när han passerat oss så höll han på att köra ner i diket.. svängde i sista sekunden. och ärligt talat tror jag han krockade efter det, om han inte ens kunde klara av en raksträcka... hur skulle han då klara av alla svänger som väntade? IDIOT!

men vad fick jag i mina klappar i år då?
- en burk med chai latte från espresso house (min dag räddades idag nu när man kan göra det hemma), jag fick även en iPod, en hallon rosa tröja, ett par koola strumpbyxor till min nyårs klänning, en väska med smink, massa goa grejer till badrummet, en stor london tavla, iPod fodral, sjal med körsbär, svart gummi anka, haha! jo ni fattar massa smått också! (: himla skönt med en ny iPod nu då min förra blev stulen av en vän från båten.... LOL! & inte tala om chailatten som jag varenda dag är sugen på. nu kan jag ta det precis när jag vill! smakar exakt samma som på e'house! YUM!

annars igår så red jag en sväng ut i all sol & frost, mys. sedan hem och äta julmat med mam & moster. för imorgon åker moster sonja till canarie öarna.. efter maten gick jag hela vägen hem till camilla, där vi kollade på en julfilm, spelade lite kort och satt och kollade på massa gamla bilder från våra marstrands resor osv :) hihi, vi både har ett dilemma när vi kollar tillbaks på hur vi såg ut då. liksom min midja hennes hår xD aja! det kanske kommer tillbaka igen? :P nej nu skall jag till stallet, så får vi se vad som händer denna fredags kväll.
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0