this is how we do.

puh, nu är jag himla mätt efter all tacos jag ätit (:
så nu skall jag snart till stallet, sen hoppas jag mom kommer snart med socker, marabou choklad och muffins formar, så att jag och selma kan baka muffins.. idag har jag absolut inte gjort något, ingen skola. en ren vana nu :/ fårse hur det blir med den biten, skulle haft ett slutmöte idag om hur jag vill göra. men vi hoppade det, så skall jag tänka igenom noga under lovet. hmm. detta är nog ett av mina svåraste beslut, på riktigt! antingen eller, liksom. ett annat svårt beslut har jag haft, ett riktigt svårt. fast egentligen kunde vi kanske inte göra så mycket åt den saken iaf. eftersom vi egentligen alltid väljer dem före allt annat. men nu är det ju lätt att vara efterklok. nu hade jag nästan hellre gått till den andra grejen så jag sluppit se henne! men men, allt har ju en mening. så vi fårse vart denna tar mig nu.

herregud hur kan jag gå från mat till england på bara några meningar? hahaha >__<
jag har bara en sak i min hjärna, det är fel. men hey sålänge! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0