i'm not that kind of girl.

dagen blev inte alls som tänkt, vart meningen att jag skulle åka in till stan på en fika med ema.. nu när hon liksom är i göteborg. men mitt i allt behövde mam barnvakt, så det fick jag vara. för annars hade hon ju aldrig kunnat köpa julklappar till selma. ja, så inställt blev det. iställer har jag bara suttit hemma, ätit kexchoklad och kollat på film. (haja läget 2). jag har även nöjt mig att kolla på andra såkallade missöden? cheaters & jerry springer show. mjo, sedan fick jag ett sms av min kära kusin som frågade ifall vi skulle till stan imorgon. så nu har jag redan planerat upp morgon dagen. först blir det stallet, sedan stan och efter det bakning med lillasyster. vi hade tänkt oss lite knäck, knäckäpplen, smörkola och kanske någon typ av kaka eller något? vi får se lite hur det blir. men recept och bilder kommer såsmåningom upp imorgon då.

nu sitter jag här och väntar på att mamsen skall komma hem med kinamat, åh vad gott det skall bli! det var ett tag sedan nu, underligt nog! förresten så är granen uppe i huset, så lite mer julstämning är det väl? men det känns inte alls som det är julafton om två dagar, vart är snön och all äkta julstämning? det kändes till och med mer som jul i london på oxford street än vad det gör här :) haha! men det kanske blir bätte på självaste julafton då tomten dyker upp, och en heldel julmat, åh vad gott! sill...julskinka...mams potatissallad... ja ni vet ju! ^.^

och jul på liseberg har det inte heller blivit? weird. jag som bor här i göteborg har inte vart på liseberg på hurrrrrr längeee som helst, bortsett från håkan i sommras då ;) ikväll blir det nog ett varmt bad, lite tv & en hel del data sittande, om det händer något intressant där vill säga. camilla skrev precis på msn, hon hade fått mitt julkort, nu är det bara två kvar som skall få ett varsitt julkort upploppandes i brevlådan. see ya later people.


Kommentarer
Postat av: Marie-Jane

Detsamma detssam :)

2008-12-22 @ 22:08:28
URL: http://mariejane.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag fick ett idagggg! :D TACKKKKK SÅ MYCKET

LINDA'LINDA! hihihi, så söt du är! ^-^

2008-12-23 @ 01:44:22
Postat av: camilla'camilla, såklart!

.. jag, alltså. såklart! (:

2008-12-23 @ 01:45:23
URL: http://HTTP://CAMEYLOU.BLOGG.SE
Postat av: Eve

God jul <3

2008-12-23 @ 02:09:05
URL: http://dulceeveliina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0