so what? i'm still a rock star, i got my rock moves.

efter att ha följt idol från början till start helt&hållet och verkligen vart inne i det, REALLY! så måste jag erkänna att jag är himla nöjd med att det är kevin & alice som står där framför oss idag, och sjunger något otroligt fint! (:


kevin.. flyttade hit till sverige för ett år sedan, allt detta för sin flickvän. vilken kille! har utvecklats något otroligt inom svenska språket. världens charmtroll som slänger ut sin fiskelina och fångar upp en hel publik, om inte annat en stor del av svenska folket. sjukkt bra på scen, slänger ut all sin posetiva energi som verkligen ger med sig! alice..en grymt söt tjej, med en söt och rockig röst. vad som än händer tror jag allt att hon kommer klara sig galant på sin sång. hon ger verkligen allt hon har, och hon har en skön stil. snygg har hon verkligen blivit! (innan vart hon söt) haha! nejmen, med den lilla kroppen och den enorma rösten kommer hon klara mycket!

-men vem heyar jag på? båda såklart, men den som jag endå tycker "förtjänar" mest att vinna, det är nog kevin. så mycket han lärt sig under en så kort tid, han är en verklig idol. kanske vår idol 2008? en sak som är säker........... vi vet en tjej som kommer sitta som fast spikad i soffan när detta avgörs. denna tjej kommer även sitta som fast spikad i soffan inför idol 2009. vem vet, kanske blir det som jag&linn alltid sagt, att vi åker till idol här i göteborg. hmm ^___^ tjugo minuter till idol börjar igen, gudddd vad nervös jag är hihih ( a )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0