from california to my home sweet home.

till den anonyma som kommenterade tidigare inlägg.. tack för att du är fjortis nog att vara anonym, och tack för att du hjälpte mig med mitt hör fel. men ärligt talat, om ni hade tänkt att kommentera så kan ni ju uppföra er vuxet nog genom att kommentera med ert namn. och hey? fjortisar (vad nu detta är) är nog inte intresserade av att läsa min blogg, så du kan ta det lugnt. ifall dem nu hade varit det så tror jag inte ens dem hade ägnat sin tid åt att lyssna på denna video. du kan ju ta att höra av dig med namn osv, visa att du sälv inte är en fjortis. för det du just gjorde var att bete dig som en. "men vad vet jag". sedan om du stör dig såppas mycket så behöver du ju inte ens lägga ner din dyrbara tid på att läsa min blogg. det finns bättre saker att göra, sätt dig ner njut och slå på atl i högtalarna... det måste vara mer intressant! tack och hey från mig. (påtal om kommentarer och sånt, så tänker jag inte dölja det folk skriver genom att ta bort deras kommentarer. man har rätt att tycka vad man vill. fast var då mogen nog att nämna namnet.)


sedan över till något roligare! (: idag blev det stan med kusin linn, vi tog en fika på espresso house (chai latte, såklart). sedan när vi gick runt lite där inne på nordstan så sprang vi in i en kö med massa folk. då var det danny saucedo som satt där och gjorde autografer... men inte bara han sprang vi in i, även alla linns typ 100? vänner, plinn&hennes vän. plinn hängde senare med till smack'donalds. där vi käkade lite. efter det bussen hem. kusin linn åkt med mig, vi gjorde smörkola, smörkola med choklad smak & knäck. allt detta inför jul imorgon som i år firas hos kusin rebecca. där kommer jag och linn även stå för knäck äpplena. yum. men kvällen fortsatte, så nu sitter jag här själv. skall strax städa undan efter oss i köket, ta mig ett bad med musik på i högsta hugg och bara njuta. 

imorgon blir det att försöka vakna tidigt, rida sedan fixa sig för att efter det fira jul :) mys! skall bli trevligt att träffa jultomten igen. det var ju änna ett år sedan (; hihi ^.^ och all julmat... kalle anka... ferdinand... ja ni fattar!
   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0