Answers.

Fick en fråga från tidigare inlägg, där frågan var hur jag fick youtube klippet att få en ram med en annan färg...
Så tänkte att jag berättar snabbt här, ifall det är någon mer som undrar ^___^

1.
Gå in på youtube och välj det klippet du vill ha på din blogg.
2. I rutan bredvid videon står det "Webadress" & "Bädda in", och ni använder ju er av "Bädda in".
3. Klicka nu på den lilla fyrkanten bredvid "Bädda in" (påminner mig om en sol).
4. Då kommer det upp tre fält som man kan kryssa i, kryssa i det där det står "visa kant".
5. Välj sedan vilken kant du vill ha vs färg, efter du gjort detta är det bara att kopiera koden och klistra in på bloggen.

Svårare var det inte (: Hoppas mina svåra förklaringar vart till någon hjälp!
x

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0