Brokeback Mountain.

Nu har jag kollat på Brokeback Mountain. Den var bra, väldigt bra! Jag älskar verkligen Heath Ledger, sjukt bra skådis... Detsamma gäller Jake Gyllenhaal. & dem två tillsammans blev ett stort plus. Jag fattar inte vad folk har imot homosexualitet. Man blir ju kär i en personlighet och inte i ett kön. Men sen ser väl folk det i olika synvinklar. Även fast jag är helt in till killar så, har jag absolut inte något imot homos. I alla fall, så tycker jag filmen är mycket bra och värd att se. Dock jäkligt sorglig, gud vad jag grät. (Ännu en kväll med tårar). Till detta blev det rivet äpple, hackade vindruvor, blåbär & Ben & Jerry's fudge. YUM! Allt tillsammans vart mycket gott, inte lika sött liksom. Skulle egentligen sätta mig ner och kolla lite på en annan film, men det får vänta tills imorgon. För att skall sova nu, kanske skall till stallet tidigt imorgon, beroende på vädret. Så, beredd på fint väder måste jag vara! Upp i tid vill säga.

Det verkar just nu lite som att det blir Norrköping, yey! För Emma med kanske? :') Har saknat ems&cams härpå bloggen, men dem är tillbaka. Emma & Camilla is back in town. Aja, vad tänkte jag mer skriva? Jo att om det blir norris så blir det nog att träffa Hadward en sväng med. Wiho. Men nu skriver jag för mycket igen, god natt peeps.


Kommentarer
Postat av: Linn

jag saaaaa ju att den var bra :D älskar den =)

1. fin ny design på bloggisen

2. vi m-å-s-t-e ses innan jag åker och du flyttar..

PUSS

2009-02-12 @ 15:44:47
Postat av: Linda.

Skit bra vart den :D

1. Danke danke mucho! :)

2. Ja, vi måste ses snart och så.

Kanske fika i stan?!

Pusen!

2009-02-13 @ 10:43:47
URL: http://HTTP://DEBSKI.BLOGG.SE

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0