But you're just a boy.

Nu har jag varit i stallet, pratat en sväng med Hadward & Camilla på telefon. Idag blir det melodifestivalen, och faktist sitta barnvakt till min syster. Oh vilken snäll dotter jag är, jag har ju egentligen lite lust att gå ut idag. Men skönt med en day off också. Mamma som faktist också är väldigt gullig kom hem med ett snyggt hallon rosa linne, och ett snyggt längre "linne/tunika" till mig tidigare idag. Så det lägger väl jag upp bilder på imorgon, för imorgon vill jag hitta på något. Kanske gå på bio? Nu har ju ni gott folk lov, så det borde vara någon som vill gå med :) Haha! Jag måste säga att jag är väldigt sugen på att se "The Curios Case Of Benjamin Button". Man har ju faktist hört så mycket gott om den..... Men vi får helt enkelt se, det kan ju faktist hända vad som hälst i morgon, you never know! Men nu skall jag nörda mig lite till här, sen skall jag se på tv. Puss sålänge.

 

Kommentarer
Postat av: Josefine

Svar: visst är den:)

2009-02-07 @ 17:36:23
URL: http://jojsefinee.blogg.se/
Postat av: Sofie/Suss

Visst är hon! =)

2009-02-07 @ 18:13:27
URL: http://mesuss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0