California here we come, right back where we started from.

Nu har jag kollat klart på första säsongen av OC. Fan vad man ändå saknar den serien, och gud vad sorgligt att kolla tillbaks från början. Nu skall jag strax sätta på säsong två och gå tillbaka till alla minnen. Seth är så sjukt söt och charmig mäd. Thihi, visst händer det att man faller för bad boys, men vad skall man med dem till? Okey att sitta här hemma och inte kunna träffa idioten gör ju allt mycket lättare, men frågan är hur det skulle bli om jag sprang in i honom igen? Mest av allt vill jag bara rådissa honom och liksom bara låtsas som, vem är du? ;) Fattar ni? Aja. Skit i det. Men det är ju sådant man inte glömmer allt för lätt, klart att det man minns är ju det bästa delarna. För den dagen var liksom en bra, kväll & natt eller vad man skall säga.... (Misstolka inte för det är inte så jag menar men) det var ju det. Sen att man håller på med sådant och visar sig vara sån? Nej..... Vafan, bättre har man ju träffat. Men det är ju så, att det händer att man "faller" för en kille på en kväll, vad han än sysslar med ser man inte det utan bara det bra! Okey hur kom jag ens in på detta? Skitsamma vafan :) Det jag skulle komma till är att Seth inte är en bad boy men ändå så sjukt charmig haha!

Nej nu skriver jag aldeless för mycket, skall se vidare på säsong två!
Sov gott peeps! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0