Like a hard candy, with a surprise center.

Nu har jag vart hemma en liten stund, skall strax sova =) Är något trött!

Men dagen eller skall man säga gårdagen kanske... Började i alla fall med att Camilla kom hit, vi tog med oss en termos kaffe & fyra av mina goda kladdkaksmuffins ner till stallet. Vi red ut en sväng i det underbara vädret, dock jävligt kallt. Så det satt inte fel med kaffe efter turen. När vi var klara i stallet gick vi hem till mig där jag duschade. Sedan spelade vi lite kort tills mamma hämtade upp oss och körde oss till Camilla. Väl hemma hos henne fixade vi oss och tog sedan bussen in till Backaplan där det blev en rejäl meny Mc'Donalds. YUM! Sedan med väldigt mätta magar gick vi hem till hennes mormor där vi åt en underbart god dessert bestående av glass med sylt och frukter och till detta gott kaffe. Efter att ha suttit där ett tag gick vi tre hållplatser för skojs skull. Sen tog vi bussen hem till henne där vi spelade ytterligare lite kort, sedan blev det "Den blå lagunen" en 80-tals film. Men den var faktist helt ok! Så nu ligger jag här i sängen, efter en lång promenad hem i mörktet som inte var så mörkt, våren påväg? Nej, nu skall jag stänga av denna, slå på iPoden och försöka sova, godnatt! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0