No one else can speak the words on your lips.

Nu har jag suttit uppe och kollat på jag vet inte ens hur många, tolv? Avsnitt från The Hills. Men det känns liksom skönt att börja om allt från början så att man hänger med i svängarna igen. Skulle nog kunna sitta länge till, men känns som jag verkligen borde sova. Får liksom inte börja sitta uppe länge igen nu när jag precis börjat lägga mig tidigare. Vill liksom inte sova bort mina dagar. Anyway, skulle bara kolla igenom allt lite snabbt nu innan jag skall sova. Så kom jag in på en sida som jag inte varit besökt på länge... Där jag hittade två hoodies jag så himla gärna velat ha. Jag känner att jag verkligen behöver en som jag liksom är "kär" i. Ni vet en sådan tröja man älskar att ha på sig och inte vill ta av sig. Hmm, mycket pengar just nu för min del. Måste tänka på McFLY biljetterna i April osv. Får helt enkelt se.... Men här är dem iallafall. Nighty night as I said earlier.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0