Sex and the city.

Idag har varit en bra dag. Vaknade vid 10.00 tiden, drack mitt morgon kaffe och åt en frukost. Sedan ner till stallet där jag fick grejat en del. Efter allt detta gick jag hem, tog mig en dusch och fixade mig lite. Sedan åkte jag, mamma & Selma in till Odins platsen där jag gjorde ett nytt pass. Spännande att se hur det blev. När allt detta var klart käkade familjen på Sibylla medan jag väntade på att vi skulle åka vidare till Sushi stället på Eriksberg. Där köpte jag min efterlängtade Sushi som jag sedan tog med mig hem till Camilla och åt där. Resten av kvällen spenderades med kortspel, chokladpudding med banan, Sex And The City-the movie, rostade mackor med ost & marmelad. Ja ni hajar säker, himla gott och mysigt! Så nu kom jag precis hem efter en halvtimmas promenad. Skönt! Igår såg jag klart på The Hills säsong 1, så idag skall jag försöka kolla på säsong 2. Men det blir nog bara halva säsongen är sjukt trött. Nu sitter jag iallafall här, dricker lite vatten, har precis tvättat bort sminket... SKÖNT! Är det inte sjukt att man sminkar sig när man oftast tycker det är snyggare på andra när dem inte har smink? Fine, när man skall ut är det väldigt snyggt med en snygg makeup och snygga läder/skor. Liksom få känna sig fin. Men fan att se ut likdan till vardags som på fest. Vad blir skillnaden? Nej, det är inte så jag fungerar. Men oftast blir det lite smink om jag vet att jag inte bara skall sitta hemma hela dagen. Dock så har jag trappat ner. Så mycket snyggare med väldigt lite foundation desamma gäller rouge och till detta kanske lite maskara så att ögonfransarna blir lite längre, men helst ser så lite sminkad ut som möjligt. Japp, detta är fräscht och snyggt enligt mig. Nu skriver jag för mycket, skall dricka upp mitt vatten. Ta med mig datorn in i sängen, slå på The Hills och till detta äta en skål med Kellogs special K (den nya med choklad, skall bli intressant) och självklart iskall mjölk till detta. Sov gott änglar små. (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0