The curious case of Benjamin Button.

T h e  c u r i o u s  c a s e  o f  B e n j a m i n  B u t t o n .


Det slutade min kväll med igår. Efter att jobbat i några timmar så kom jag hem och fixade iordning mig. Sedan bar det av till stan där jag träffade Jenni, så det blev en Redbull & sedan att se denna filmen...

Den var nog bland dem vackraste filmerna jag sett, man ville bara gråta hela tiden... Men ändå så skrattade man varje gång en gubbe sa "Visste du att jag blivit träffad av blixten sju gånger", haha och det hände många gånger. Nej men fy vilken bra film! Vill se gen snart ^.^ Sjukt sorglig bara. Och absolut ingen hade kunnat spela den rollen bättre än Brad Pitt! Finns inga ord, se den!
<3


Kommentarer
Postat av: Sessan

Den är såå fantastiskt underbar! <3 Skrattade också åt gubben varje gång han berättade om hur han blivit träffad av blixten, han va för skön asså! x)Och ja, Brad Pitt är verkligen perfekt för den rollen! Det blir helt klart att skaffa den DVD:n sen!

2009-02-11 @ 21:05:40
URL: http://sessisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0