Come on come on.

And I wanna build buildings high for you
But the costs, my god, the costs I can't afford you
But I always choose another way
And this is why this love can't stay

Har jag bara fått för mig detta, eller var denna låten med innan McFLY kom ut på scen nu i vintras? Hade tydligen denna låten på min iPod, och jag kände igen den något mycket :S Hmm! Aja, lär väl märka, inte för att det är något särskilt men jag undrar varför jag känner igen den så mycket?




& eftersom jag inte har så mycket att göra just nu tänkte jag lägga upp några bra låtar.
Alltid värt att lyssna på! Puss.


Sing It Loud-No One Can Touch Us


We The Kings-Secret Valentine


Metro Station-Shake It

Oj nu slutar jag, så hej sålänge!

Kommentarer
Postat av: lie

svar: film är braaa!! :D jag mår helt okej, har varit sjuk nu i ca 2-3 veckor men jag hoppas jag blir frisk till norrköping ^-^ hur är det med dig?

2009-02-03 @ 21:16:35
URL: http://cuteretardation.blogg.se/
Postat av: lie

svar; film är bässsst! :D kanske kan ta med mig disturbia till norrköping? ^-^ om du också ska dit! med mig är det braaa förutom att jag varit sjuk i ca 2-3 veckor! blä;< hur är det med dig? :)

2009-02-03 @ 22:02:43
URL: http://cuteretardation.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0