Yes the champagne is on ice for you and I.

I fredags blev det bara en massa kortspel hemma hos Camilla fram till 02.30 tiden. Sedan så sov jag där med tanke på att vi var sjukt trötta och jag hade verkligen ingen ork att gå hela vägen hem till mig (30 minuter). Så igår vaknade vi vad 10.30, åt en frukost, spelade ännu mer kort. Sedan kom vi på idén. Det låg massa snö på marken, så varför inte basta och sedan springa runt i snön i bikini? Yes, det gjorde vi. Himla härligt! Rullade ner för en backe, gjorde snö änglar halvt nakna. Haha! Men kul var det. Sen efter att bastat lite till, duschat och känt sig fräsch. Så började jag gå hemåt. Damn vad kallt det var, snön piskade mig i ansiktet! Väl hemma åt jag middag, satt och nördade mig lite vid datan. Senare på kvällen ringde Camilla och sa att Sandra och några var vid Zenith och åkte pulka. Så ag slängde på mig varma kläder och började gå. Det var sjukt mycket snö, vägarna hade inte blivit plogade. Jag ramlade antal gånger, det var inte lätt alls att ta sig fram. Men väl framme träffade vi Sandra och dem, som nu hade åkt klart. Så jag och Camilla åkte skjärtlapp, snowracer och byggde en 2 meter hög snögubbe. Vi hade det jätte kul! (: Snögubben fick namnet "Gaylord". Här kommer lite bilder från gårdagen.......







x


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0