and take me by the hand.

hejsan hoppsan lillebror ^.^ haha nej men nu har jag vart vaken sedan 09.00. men ändå inte hunnit göra så mycket. till frukost blev det en redbull och mackor. efter det kollade jag på "anne på grönkulla" och efter det ett brittiskt program om dåliga tänder, mycket dåliga tänder! och jag blev så arg när jag såg en tjej som knappt hade tänder kvar, men avbröt sin behandling bara för att hon inte vågade sitta i tandläkar stolen och så vidare... halå? vad är det för strunt, väx upp... visst jag var också rädd för tandläkaren ett tag, och visst har jag fått ont när jag vart där någon gång, men hey vad är lite smärta mot fina tänder? okej jag skall väl inte direkt jämföra mig själv med dem, för jag har bra tänder :) hah! men ibland blir man bara så irriterad. "om man vill vara fin så får man lida pin".

nejmen, nog skrivit om dåliga tänder. igår vart jag hemma och städade endel, vilket kändes skönt och behövdes! (mitt rum var en katastrof) hahaha. sedan mot kvällen gick jag hem till camilla där vi spelade kort och kollade på en film, med lite cheezballs till det. sen blev det promenad hem och lite joggande. väl hemma gjorde jag mig en god chai latte och la mig i mitt nystädade rum och kollade på radio:active dvdn. dem killarna är bra, himmla bra! det är så kul när man ser den dvdn, och vet att där i publiken längst fram i mitten, där står vi, inte bara på en utav konserterna utan fler. det känns bra, och jag kan knappt bärga mig tills den nya wembley dvdn kommer ut. att liksom bara få leva om allt. <3 nu skall jag sluta skriva här, koka mig lite kaffe och sedan ta med mig det ner till stallet. hoppas alla har en trevlig dag, solen skiner, varför inte passa på att ta en promenad =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0