come on, come on, come on.

(lyssnar lite på "sing it loud", dem är bra.)
OCH hey allesammans! :) nu har jag vart vaken sen kanske lite efter elva. druckit några goda koppar kaffe, vart ute med bosse 'bus' i trädgården så han fått busa! (våran större vovve, blandning mellan boxer/labrador & flatcoated retriever) tror jag det är. mys, det är så himla fint väder, skall nog ut på en promenad med bosse & maya (doberman). annars så har jag bara städat och lyssnat på hög musik. faktist ganska skönt, weird! jag känner lite i magen att det kanske är dags för frukost? är nästan aldrig hungrig.... och jag ÄLSKAR att vara ensam hemma, så himla tyst och avslapnande. senare kommer nog camilla hit en sväng också ^.^ nej nu skall jag gå in i duschen, ha en trevlig dag. hehe. love,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0