happy new year.

herregud, vart har jag tagit vägen? ärligt så har jag haft fullt upp de senaste dagarna, inte hunnit blogga något alls. men tänkte bara lägga in en liten uppdatering och skärpa mig lite i fortsättningen.

igår så var det en slappis dag hemma hos mig med camilla, senare på kvällen blev vi körda hem till henne där vi sedan spelade lite kort, kollade på mumien ll, och slappade. där sov jag över. idag slappade vi också med massa frukost, kortspel, och tjöt. senare när solen gått ner började jag kila hemåt. sen dess har jag inte gjort särskilt mycket.
så nu skall jag fixa mig lite chai latte, kanske ta lite god glass. & sedan sätta mig i vardagsrummet för att se lite på tv innan jag faktist skall gå och lägga mig. vill försöka komma upp i tid imorgon. men camilla lovade att ringa mig tidigt imorgon, så jag kommer inte kunna slippa undan från att gå upp, vilket är himla bra!



sedan tänkte jag bara önska er alla en trevlig fortsättning.

på nyår så åkte jag,camilla,agge,mami,selma & robban in till stan där vi kollade på raketerna. efter det så fortsatte idioterna också kallade robert & andreas, till angered. medan camilla, jag, selma & mam gick vidare till bamboo där vi beställt bord. himla gott var det med mongolisk mat! efter allt god mad och efterrätt så vart vi nöjda, då blev vi körda till maxi, där vi sedan mötte upp nio grabbar och fortsatte hem till jocke för förfest. där var vi hela kvällen till lite innan 23.00, då skulle dem vidare till hjuvik och jag till hönö. det vart trevligt på öarna med, gick till vattentornet vid tolvslaget, såg allt! sedan tillbaka till stugan. (efter lite knacka dörr och sådant.) men men vid kanske 03.30 var jag vid torslanda krysset igen, men då gick det inte en jävla 25a, vilket betydde att det var många km som väntade mig, mja för att gå. men som tur var träffade jag en fredrik på bussen. vi höll sällskap stort sätt hela vägen hem. jag var väl hemma vid efter 05.00 då var jag kall och himla trött. men det vart en bra nyår i vilket fall som helst! & jag hoppas verkligen att detta år kommer bli tusen gånger bättre än förra :) 

& mitt nyårslöfte i år är att jag skall till england minst en gång, vilket jag lätt kommer hålla. 
med tanke på att jag annars aldrig ger nyårslöften för att jag bara bryter dem hela tiden. så fick detta bli mitt, vilket jag inte kommer bryta! thihi ^.^

       

       
hey sålänge.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0