i was broken.

idag klev en camilla innanför min dörr och i prencip överraskade mig. vi drog med oss kaffet till stallet, där vi fixade och fikade lite. sedan hem till mig för att äta en jätte god middag, kyckling,curry med gorgonzola/fetaost och ris. YUM! efter det blev det citron/marräng glass med tropisk frukt sås till. mycket gott! sedan blev det en heldel kortspel, och efter det hem till sara en liten sväng, 18 års fest, så grattis till henne (:

camilla skulle även få en grej idag som hon inte alls var nöjd med, vilket gjorde mig arg. i feel bad for her. <3 så för en liten stund sedan åkte hon hem. nu sitter jag här vid min lilla dator. skall strax göra mig lite varm chai latte, för fryser det gör jag efter promenaden till sara. så blir det väl att jag kollar på en film med, "hero wanted". så får vi hoppas att den är bra. dessutom är jag himla nervös, på onsdag skall jag och mina kära mamma på möte i skolan. där jag skall meddela hur jag vill göra. antingen gå vidare detta året och sedan börja om tvåan. eller hoppa av. SUCK! typ det viktigaste valet i mitt liv. hur går det liksom om jag står där utan att ha tagit studenten och all den skiten. jobb till mig? tror inte det... skit jobb kanske. men jag vill ju så gärna bara ha ett kul jobb, med en normal lön och leva i england ett tag. visst kan jag kanske få jobb i englan på en pub eller som aupair. men hur bättre kommer det bli sedan? jag menar visst en svensk tjej som får jobb på en pub.. i min ålder.. men sen då? när jag är 40 bast och inte lika rolig? nej mitt liv är jobbigt just nu. men jag skall absolut inte klaga, skall tänka på dem stackars barnen i afrika som får jobba utan lön. och dessutom är mycket yngre än mig själv. nej nu skall jag inte skriva massa och massa till. för jag hade nog lätt kunnat skriva ner all min panik just nu, men jag tror ni kan förstå på ett sätt&vis. sen måste jag även säga att jag måste snart prata med camey på telefon, ett bra tag sedan. och snart är det ett år sedan en av mycket mycket mycket bra dagar från mitt liv. tolfte januari. visst saknar jag den dagen mycket, att bara tänka tillbaka på allt. liksom bara tanken på "linda'linda" och trappan och allt. nej ni förstår nog inte :) men en person gör. ETT ÅR SEDAN SNART! gah.

sov gott allesammans, puss&så sålänge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0