i've grown some bones, so i can walk you off.

i'm home, gick hem till camilla en sväng. har blivit min dagliga motion vilket är en bra sväng. vi spelade kort, som vanligt. åt lite riskaka och fingers, yum! sedan började jag walka hemåt igen. och sjukt nog joggade jag en braaa bit! O_o det känns i halsen lite, ni vet när man bara vill hosta hela tiden? men det känns bra, klapp på axeln. nu skall jag och mamsen titta på någon film som legat här och inte blivit sedd. imorgon blir det troligtvis gå upp i hyffsad tid, ta en dusch, städa på rummet som jag aldrig fick gjort idag. sen bara slappa tror jag. men vem vet, oftast brukar det bli helt tvärt imot vad jag säger! så skall inte säga något egentligen. sov nu så gott allesammans. xoxo&night.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0