Let's make my mistake.

Mötet gick.... Som förväntat, skit! Jag är härmed ingenting. (Hoppade av skolan)! Kommer sakna T/S Gunilla något äckligt mycket. Jag som hade sminkat mig så fint idag, det är inte kvar längre :( Så nu måste jag lämna tillbaka alla skolböcker, bestämma mig för vad jag skall göra. & säga hejdå till klassen och alla andra. Fan kommer ihåg sista dagen på Gunilla, ville inte ens hem hit. Har längtat så efter nästa resa. Men niu blir det inget segla i Carribean för min del, det suger. För jag ville ju leka Kapten Jack Sparrow. Förresten så kollar jag på han just nu. Han är bra, nog min idol. Jack, Kapten Jack Sparrow. Jag kommer sakna Gunilla. </3 Love,

Kommentarer
Postat av: Emelie

SV: JAAAA! Håkan är skiten:D

2009-01-19 @ 19:51:31
URL: http://ablazeee.blogg.se/
Postat av: Anonym

sorry about that linds'! :/



blir det LondonT nu, eller har du nagra planer sahar direkt efter the bad news?

2009-01-19 @ 20:12:14
Postat av: Sessan

Ledsen för din skull, men jag vet att du fixar detta, vad du än hittar på nu! Au pair kanske? Kramar från England

2009-01-20 @ 13:24:37
URL: http://sessisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0