Times we'll never forget.

Den 30 November 2007, på vår älskade Dougies b'day. Det var den bästa dagen i hela mitt liv, ni kan säkert se att jag är näst intill att gråta. Men klarade mig tills dem hade åkte! H e r r e g u d ! < 3
 
Helt underbara, träffade Harry också, han dock inte ta en bild med honom. Men dem är precis lika bra som man drömt om att dem skall vara. Doug luktade hur gott som helst, Danny skämtade och var precis lika trevlig som han är på alla videor och sådant! Tänk att vi fick träffa dem på Dougs födelsedag?! När jag skulle ta detta fotot med Dougie så darrade min hand och det var så sjukt pinsamt, men han bara log! Jag har absolut ingen aning om vad jag sa för något, kommer bara ihåg lite smått vad dem sa. Sedan satt vi där och grät i tre timmar, det gick liksom inte att sluta. & nu fick jag mitt tecken, som ni vet hoppade jag av skolan. Jag kunde verkligen inte se vad som var dess verkliga mening riktigt! Men idag fick jag reda på det.... Min första konsert med dessa grabbarna var år 2007, då dem hade en Up Close And Personal Tour... Mina drömmar blev till verklighet. Sen dess har allt bara flytit på, alla pengar jag har lägger jag på resorna & på våra killar, McFLY. & gissa vad, som en
B I G  S U P R I C E ! Så såg jag idag att dem skall ha en ny Up Close And Personal Tour. Vem skall göra allt för att kunna åka dit? JAG! & jag har försökt att få tag på camey hela dagen, men hennes mobil är avstäng eller något? Men ema vet nu, & det känns bra! För det var ju henne jag spenderade min absolut första McFLY tid med, tänka sig? Åh vad jag kommer ihåg när vi fick hjälpa till med McFLY's merch, på den första konserten. Vi satt med flera hundra nallar, klädda på dem McFLY t-shirtar, allt detta för att kanske få träffa McFLY! Bra tider, alla mina McFLY tider har varit bäst, och jag kommer aldrig sluta älska dem. För dem är verkligen det bästa som finns, jag tackar dem för detta. & jag tackar mina mates för att dem finns till hands, och för att vi har spenderat bland mina bästa tider med dem <3 Love.


Jag & Dougie Poynter.
Jag & Danny Jones.

Kommentarer
Postat av: en liten ema

det har gått så sjukt snabbt & jag vet inte ens vad. :'> jag kommer ihåååg, merchen! & merchtom! ^-^ herregud, vad bra allt var, helt enkelt.



<3

2009-01-29 @ 22:22:54
URL: http://emadeleines.blogg.se/
Postat av: niki

söt du är

2009-01-30 @ 08:20:52
URL: http://niczue.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0