You do, you don't.

Ja'ni... Igår spenderade jag min kväll med att först kolla på en film som heter "Emma", den var liksom en lugn film men endå helt okey. Till den blev det en kopp kaffe och en semla. Riktigt gott! Sedan satt jag endel med bloggen, som inte blev särskilt lyckat, så det la jag bara ner sedan. Men skall försöka komma på något fint snart, eller ne sålänge grej. Bara för att få den lite nya känslan ^.^



Annars idag har jag faktist inte gjort mycket alls. Bara chillat i prencip hela dagen. Kollat på en film, käkat en pannkaka, ätit lite Ben&Jerrys. Pratade en sväng med Camilla'Camilla förut, åh vad kul det var att bara höra hennes röst liksom! :'> Pratade även med bästis, vi kom överens om att vi skall basta hos henne... Kanske på torsdag! Thihi, det skall bli skönt! Förresten så var jag uppe klockan sju imorse, hade nämligen morgon fodring i stallet. Jag blev lite chockad när jag vaknade och det var helt vitt ute. Det var konstigt nog lite mysigt att gå ner till stallet, ingen som lämnat körspår på vägen och inte heller någon vaken själ. Det var bara jag snön och tystnaden. :) Men när jag sedan kom hem sov jag i ett par timmar igen. Men men, nu skall jag ta mig ett varmt bad, innan jag senare skall se på "NT" som börjar på TV 4 klockan 21.00. Skall försöka slappna av lite, är sjukligt nervös inför imorgon, skall nämligen på ett möte med skolan. Där det nog kommer sluta med att skriv på något papper på att jag nu skall hoppa av. Det känns himla ledsamt med tanke på att jag så hemskt gärna hade velat åka med på nästa Gunilla resa. :( Men sånt är livet. Ha en trevlig kväll! Love,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0