Nightmare.

Okey nu skall jag berätta... Imorse ringde min väckarklocka klockan 07.00, för jag skulle ha morgonfodringen. Men sen när jag kom hem vart klockan bara 07.30, så jag tänkte varför inte sova fyra timmar till? Så jag la mig igen.

"Så började jag drömma... Först var det en sådan jätte rolig dröm, jag, ema & camey var i London och bodde på ett hotell där två andra band bodde. Det var liksom en bra dröm. Sedan började jag drömma om mig själv och en kille, fast ibland blev vinklarna liksom antingen i min synvinkel eller som att kolla på en film. Jag och den här killen verkade vara jätte kära och promenerade på en grus stig i skogen. Sedan så bodde han i huset till stallet där jag arbetade. När jag är mitt uppe i allt arbete så anfaller en jätte tjur mig. Jag springer in i en box och är livrädd (Det kändes sjukt verkligt)! Men killen som jag var kär i räddade mig. Sedan så jobbade jag vidare, då anföll en jätte kossa. Samma visa igen fast med en jätte anka, skit läskigt! Och sedan så Visade det sig att det var en kille i stallet som gjorde allt detta, han ville döda mig och min kille. Han gjorde sig själv till en jätte, och när jag arbetade på i stallet dök han upp. Han slet upp hela taket, och jag gömde mig under en hink som var för liten. Jag darrade och var så jäkla rädd, men jag tänkte att han ser ju bara i svart vitt så ta det lugnt. Sedan såg jag allt som i en film, min kille som var uppe i huset sprang ner för att reta jätten så att den sprang efter honom. Han sprang sedan upp på över våningen i huset... Jag såg allt från hans håll när jätten slet upp taket, och min kille gjorde något så jätten blev till normal storlek igen (Lite som hulken faktist). Sedan vaknade jag, och tänkte puh det var bara en mardröm. Men somnade snabbt om igen, och då började jag drömma vidare på samma dröm. Den här gången så var jag ute på gårdsplan. Killen som ville mörda mig jobbade med i stallet, han tänkte försöka mörda mig igen! Så han förvandlade sig till en jätte Aligator. Och sprang sedan mot mig. Jag sprang in i ett litet stall dör jag höll mot dörren för att den stora jätte Aligatorn inte skulle komma in. Men han slet dörren i stycken, så jag sprang in till fika rummet precis bredvid. Där jag låste dörren snabbt. Jag kollade ut genom fönstret på gårdsplan där jag såg min kille hoppa på Aligatorn och sedan blev Aligatorn till den normala gårdspojken igen. Jag gick ut och min kille stod ochhöll om mig. Allt folk som sett händelsen kollade bara snett på mördar pojken och gick sedan vidare. Jag och min kille skulle gå därifrån, på vägen så kollade mördar pojken på mig, gav mig en mördar blick och fortsatte sedan att kramas med sin flickvän."

& sedan vaknade jag upp igen, klockan vart 12.00 så kände att jag nog borde gå upp istället. Men fan vad rädd jag var! Mardrömmen låter kanske inte så läskig när jag skriver ner den, men fyfan. Krypande läskig var den. Jag är nästan rädd för att sova inatt, tänk om jag börjar drömma på den en tredje gång? Uschhh.... Men men, nu skall jag äta kyckling soppa, YUM! Love,

Kommentarer
Postat av: Liene

sv: tack, så kul att höra:D

Din blogg är också snygg!

2009-01-17 @ 18:05:30
URL: http://lienes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0