Why so serious?

Idag är det ett år sedan Heath Ledger dog, ett helt år... Sjukt sorgligt, och han är verkligen saknad av oss fans. Men ännu mer saknad av sin familj, vilket jag verkligen kan sätta mig in i deras situation. Heath var en riktigt bra skådis, och han visade verkligen detta som jokern i Batman. Ärligt talat, så tror jag inte att han tog livet av sig. Han skulle inte göra så mot sin dotter. R.I.P Heath Ledger.





& påtal om Heath, jag funderar på att hyra "Brokeback Mountain" idag eftersom jag inte sätt den än. Sen vore det nog ganska passande, liksom hedra eller skall man säga sörga Heath?

Kommentarer
Postat av: Linn

Den fimlen är så himla bra<3<3

2009-01-22 @ 16:20:58
Postat av: Liene

sv: tack:D

2009-01-22 @ 17:35:47
URL: http://lienes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0