It don't matter if you're black or white.

Det har hänt mycket sedan jag uppdaterade min lilla blogg. Det är tråkigt och dumt utav mig att inte skriva här... Men jag skall verkligen försöka att ta igen detta. Under tiden jag inte skrivit här har jag hunnit bli 18 år, och en ny Englands resa är på gång. Sen har jag haft många trevliga ute kvällar med mina underbara vänner. Jag har även saknat mina älskade rese kompisar något oerhört mycket! Men snart ses vi igen. Den 15 juli - 24 juli kommer camey, ema, Sabina & jag åka till England och ha en underbar tid! Vi skall se McFLY den 17 juli, vilket jag kommer gråta mycket över medan jag står där framför världens bästa band. Det finns inga ord för hur mycket jag längtar tills dess.

Just nu sitter jag och jobbar, skall göra det fram till 01.00. Så kanske uppdaterar här lite då och då. Annars har jag legat och solat på stranden/badat fram tills 16.00. Aoocchhh vad min bränna svider, glömde att smörja in mig. Men damn brun blev jag anyway. Strax kommer en linnie hit, vi skall ta en kopp kaffe och prata lite. Senare kommer även Camilla :') Det blir väl ett dopp eller två i poolen i mellan åt då det är sjukt varmt och min bränna behöver svalkas! Eh eh eh (a)  Igår satt jag och plinn på strandkanten, lyssnade på musik och pratade med kaffe och mys! Blev till och med ett kvälls dopp, ett ganska långt ett. Tänkte jag lägger upp bilder från det :) X




Kommentarer
Postat av: Linnie

tihi världens bästa lindie<3

2009-06-27 @ 20:25:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0