Damn I'm angry.

Om någon undrar så är min dag helt förstörd! Just nu är jag så arg att jag inte vet vart jag skall ta vägen. Min "älskade" lilla Chakira har bitit sönder mina hörlurar till iPoden och bitit på mitt snygga fodral. Alltså JÄVLA äckel hund :( Jag har aldrig varit arg på henne men nu är jag tro mig fan det. Sista gången hon fick sova i min säng! GAAAAAAH!

JÄVLA SKIT! Jag som skall ta den jävla fanskaps bussen in till Salhgrenska, hur klarar man sig utan musik? Kanske skall få vänta i tjugo år med, vad fan skall jag göra under tiden. Ursäkta mig! Men fan vad arg jag är :(

Chakira betyder dock mer för mig än min iPod, men den har jag med mig vart jag än går och vad jag än gör! Jag lovar er allt jag äger går sönder! Jag kommer aldrig hinna köpa nya hörlurar idag, och vem f*n har lust att lägga ut sina pengar på det när man för några timmar sedan hade ett par hela? Nejfan vad arg jag är! Jag som vaknade imorse av att jag i drömmen tappat min jacka i en 100 m djup pool där min iPod låg såklart. Så vaknar jag och tänker "det var bara en dröm" och självklart händer då detta! Ceppppppeeeeeeeeeeeeee hund. Idag tänker jag uppföra mig som en treåring, inte prata med henne!

X

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0