Girl, we'll take the world by storm.

Hello!

Jag är vaken, jag har ätit frukost, jag har varit ute i den underbara solen.... & allt känns bra. Nu skall jag strax fixa mig lite, eller rättare sagt sätta på mig några bättre kläder och slänga på lite maskara. Sedan skall jag jobba en liten stund. Jag måste bara säga att jag blir så glad varje gång jag öppnar min mejl och har fått ett långt mejl från Chrille :'> Det är alltid lika kul att läsaom vad som händer där borta, ute till havs vid USA. Dem verkar ha det jätte bra, och herromdagen var dem med om en Tropisk storm som bara hade kommit från ingenstans och varade i några minuter. Lite läskigt att dem satt inne i Byssan, så bara guppar hela båten till, dem är i en storm och så försvinner det lika fort.... Bara dem kommer hem hela så är jag glad, och jag saknar dem!

Igår bad jag mamsen köpa med sig en Redbull till mig, men så kom hon hem med ett sådant 4-pack?! Jag blev glad, och idag tog jag mig en sådan till frukost efter kaffet. Så känner mig pigg :)
X


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0