Like a dear caught in the headlights.

Helo'helo and helo!

Jag är bra glatt humör, vaknade klockan halv tio och kollade ut på det vackra vårvädret... Slutade med att jag jobbade i två timmar, vi gick alltså på en två timmars lång promenad i det underbara vädret med kanske tio hundar? Helt underbart och jag fick lite mer färg i ansiktet! :) Jag känner att jag är hungrig och skall göra mig någon liten frukost. Hann bara dricka en kopp kaffe imorse innan vi gick ut. Under promenaden kom jag på att jag borde gå upp nio varje dag och sedan gå på den promenaden innan jag äter frukost. Skall nog börja med det nu när jag faktist har den tiden att göra det på. Wonderful! Nej nu skall jag faktist ta mig någon lätt frukost, kanske förtjänar jag en skål med Ben & Jerrys med?! Mjodå ^_^ Så blir det! Hey sålänge! X

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0