Lord, get me out of this city tonight.

Hello every soul! ;)

Nu sitter jag på jobbet (hunddagis) och dricker en Redbull <3 När jag slurpat klart på den skall jag börja gå på promenad med hundarna, blir nog i tre omgångar... Puh =) Tråkigt nog att det regnar ute bara, och att Kattis inte gör mig sällskap idag. Jobbar från 09.00-18-00. Så om någon som heter Camilla'Camilla inte har något bättre för sig senare så får hon gärna ringa ^____^ Förresten lämnade alla mina vänner från skolan kalla Sverige idag, tänk att jag också skulle vart med? Dem tar flyget till USA, sedan skall dem segla i Carribean, över atlanten och bermuda triangeln. Jag ångrar mig lite, men jag kommer sakna dem och jag vet att dem kommer ha det bäst! För förra resan var bäst, jag ville inte ens lämna T/S Gunilla. Nej fan, lite ångest! Men jag tror jag har något annat som väntar, för att händer av en anledning!Anyway, that's it for now, see yah later aligather.
X

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0