Say that you love me.

Min kväll med huvudvärk och en rejäl förkylning kommer spenderas i soffan tittandes på "My name is Earl" & "Scrubs"... Jag bara älskar Scrubs, JD är så sjukt charmig och jag blir alltid på bättre humör av att kolla på det programmet! Sen så verkar allt lösa sig lite... Jag kommer eventuellt ha ett jobb i sommar som servitris, så då får allt Chrille & Axel komma så jag kan servera dem öl mohahaha! Nejmen man kan alltid hoppas och se ^__^ Sen har jag fått mejl, kan få ett jobb i England i Augusti med. Så får se hur det blir med den saken! Men mest av allt skulle jag bara vilja ta min resväska, packa ner Camilla, hyra oss en lägenhet och ha ett normalt jobb i LondonT. (Ems med såklart, men hon måste ju gå klart skolan)! Nu skall jag slänga mig i soffan, ha en fortsatt trevlig kväll! X



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0