The english way.

Hahahaha! Loggade in på bilddagboken en snabbis, fan vad jag garva när det stod "Starfighter" med stora bokstäver på högersidan. Alltså, minnen! Jag kan berätta lite snabbt.... Jag, camey & ema hade vart på en spelning och sett Fightstar med fler band. Så hade vi inte sovit på långt över ett dygn, värt att nämna! Iallafall så satte vi oss på en Subway efter spelningen, det var typ mitt i natten och party människor överallt!!! (Detta var i England btw...). Så typ kom det in ett gäng med brittiska killar som vi satt och snackade med, så frågade dem vad vi just gjorde där. Så skulle jag berätta att vi sett Fighstar, men det blev helt fel och jag sa STARFIGHTTERS! Alltså seriöst, hur borta är man inte om man säger fel på detta? Så sjukt pinsamt var det iallafall. X


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0