Talk you down.

Lovar du att vara ärlig? Always!

Du heter: Linda.

Smeknamn: Lindie.

Låt som när du är ledsen sörjer till?: Brukar oftast lyssna till McFLY då, dem gör mig glad igen och får mig att tänka posetivt.

Beroende av: Svårt att säga vad man är "beroende av".... Men om jag måste så blir det väl musik, resor, vänner, familj och mat :'>

Vad tror folk om dig?: Jag har absolut ingen aning, men jag hoppas det är posetivt.

Stämmer det?: Jag brukar vara posetiv :)
Vad får du oftast komplimanger för?: Mitt hår, klädstil och även utseende messigt, men vad det än är för komplimang så blir jag glad! :) Fast till detta väldigt generad!

Vad säger du för att imponera på någon?: Jag försöker oftast vara mig själv, sen blir jag ofta lite nervös när det är någon man gillar ^.^
Hur imponerar man på dig?: Man är helt enkelt sig själv, har sin egen stil, är bra på det man gillar att göra, och ser inte ner på andra. Sen älskar jag verkligen brittiska människor, man kan börja prata med dem fasten man aldrig träffats förr. Jag älskar att träffa nya människor som faktist själva tar kontakt.
Brukar du skratta för dig själv?: Det händer ganska ofta, antingen ser jag eller läser något roligt på datorn haha, eller så skrattar jag ofta åt mig själv för att jag är så knäpp och om inte annat skrattar jag sjukt mycket när jag ser på Scrubs, dem förgyller mina kvällar :)

Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: Det angår tyvärr bara mig =) Hihi!
Var bor du?: Göteborg.
Trivs du där?: Jodå, jag är glad att jag bor i just Göteborg, det finns så mycket kul här. Men därimot skulle jag mycket hellre velat bo i London. För där händer det så mycket som har med mina intressen att göra. Det är just i det landet som jag alltid får träffa mina mates, vilket jag gillar. Vi bor aldeless för långt ifrån varann.
Äger du några converse: Jag äger faktist två par som jag dock inte använder så mycket.

Sprit, cider, vin eller öl: Där är det nog blandat, jag gillar öl, jag gillar cider, men min favorit är nog Redbull/Vodka drinken.
Brukar du bli för full: Det händer sällan!

Är du allergisk mot något: Inget som jag vet.

Hur svarar du i mobilen: Beror helt och hållet på vem det är som ringer, men det blir väl oftast något roligt uttryck för hej :D 

Antal timmar sömn inatt: Ca 10.

Brukar du komma i tid: Jag har varit väldigt dålig på det, men försöker verkligen förbättra min onda vana. För det är inte särskilt fint att komma försent...
När mår du bra: När jag är i London, kan göra precis vad jag vill, bara tänka på mig själv... Det är då jag känner ett sorts lugn. Men där jag absolut mår som bäst det är på McFLY konserterna, att bara stå där framför världens bästa killar och sjunga med till världens bästa musik. <3 Det är livet.

När blev du fotad senast: I lördags tror jag, och det var bara av lilla Camilla.

Hur känner du dig nu: Mätt- käkade precis Pizza, det var verkligen längesedan sist!

Vanligaste färg på dina kläder: Jeans kan jag tänka mig, men jag är väldigt varierande.

Vad tycker du om fötter: Har väl inte någon åsikt om det, men "välvårdade" skall dem vara :)

Vad saknar du: Paps.

Hade du en bra kväll igår: Den var helt okej, man skall inte klaga!

Favorit dryck på morgonen: Kaffe.

Rakar du benen: Jadå.

När brukar du oftast gå och lägga dig: Det varierar helt, någongång efter Scrubs iallafall.

Är du blyg?: Nej det kan jag inte påstå, men visst ibland kan väl hända.

Sysslar du med någon idrott: Ridning, fast det är mest som ett intresse som jag gör när jag har lust.

Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Ja det gör jag.
Har du spytt offentligt: Det har hänt.

Vad skulle du göra om du vore kille för en dag: Ta mig en dusch hahaha ;)

Är du nöjd med ditt liv: Visst önskar man att saker vora annorlunda och mycket bättre, men man skall inte klaga och jag trivs väl såsätt. Känner bara att det är dags att ta tag i livet, för nu börjar det på riktigt.

Är du bortskämd: Nej det tycker jag inte att jag är, men jag har det bra.
Vad gör du i morgon: Det får vi se.

Vilken kändis tycker du är en bra förebild?: Jag måste nog vara geeky nog att säga McFLY, dem har fötterna kvar på jorden fasten dem skulle kunna flyga till månen.
Vad längtar du till?: Sommaren och alla konserter jag skall på :>

Har du bra vänner och äkta vänskap?: Ja det tycker jag att jag har!

Vad använder du för shampoo?: Oh det är alltid olika!

Hur gammal är du: 17, fyller den 28 maj.

Tycker du om någon just nu: Såklart :)

Gröna eller röda äppeln: Båda funkar, men just nu älskar jag röda, söta och VÄLDIGT knapriga!

Gillar du golf: Inte något jag sysselsätter mig med, men visst är det kul att spela lite minigolf på sommaren.

Vilken tid gick du upp idag: 10.30

Har du sovit i din egna säng inatt: Yepp!

Har du strumpor på dig nu: Ja, vita.

Är det okej att gråta: Mer än okej!

När grät du senast: För några dagar sedan.

Vad skulle du göra om du vann en miljon: Skaffa mig en lägenhet i London, gå på massor av konserter, och självklart åka på en utomlandsresa och bli sjukt brun.

Bär du glasögon eller linser: No.

Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: Nej!

Har du piercing: Öronen och naveln.

Vill du gifta dig: Ja.

Vill du ha barn: Indeed.

Solar du ofta: På sommaren och när jag är utomlands.

Är du bra på att laga mat: Ja, jag gillar att laga mat och baka. Inte att städa bort efter mig bara :P
Är du flygrädd: Ja, men det är alltid värt det för flyget tar mig dit jag verkligen vill. & när jag håller i Cameys hand så känns det bra! :')

Hur vig är du: Inte särskilt hahaha!

Är du musikalisk?: Ja det tycker jag.

Vad dricker du helst när du är törstig: Vatten eller en Redbull.

Vilken är din favoritglass: Ben & Jerrys - Doug and Chocolate fudge.

Tror du på ett liv efter döden: Jag hoppas.

Tycker du om sushi: Jag älskar sushi!
Vad äter du helst när du ser på film: Det jag är sugen på, allt från glass, godis till ett äpple!

Har du tandläkarskräck: På sätt och vis, har vart med om att det gjort otroligt ont flera gånger pga av tandställningen. Men jag är glad att tandläkaren finns, för jagblir bara allt mer nöjdare med mina tänder för var dag!
Är du morgon- eller kvällsmänniska: Kvällsmänniska.

Vilken ögonfärg har du: Grön/blå/grå, jag vet int riktigt.

Har du någon gång gråtit dej till sömns: Ja. Det är hemskt! :(

Biter du på naglarna: Nej...

Röker du: -

Hur ofta tränar/motionerar du: Jag hade velat träna mer än vad jag gör, men ingen som vill träna med mig. Så det blir väl mina dagliga promenader och ridningen.
Senaste låt du hörde: The Script- The man who can't be moved.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0