Now when i caught myself, I had to stop myself.

HEY!
Jag har hållt mig borta från dator världen en hel del det senaste. Men jag skall försöka komma igång igen. När jag får fingrarna ur så skall jag styla om min blogg lite. Har faktist redan en tanke på hur den skall se ut. Skall försöka börja blogga mer regelbundet igen. Annars så sitter jag på jobbet just nu, hundarna springer runt oh leker. Idag vet jag inte riktigt vad jag skall hitta på, antingen blir det en chill kväll, eller så blir det party. Vet iallafall vad jag vill ha på mig om det blir party mohaha! Igår gick jag en promenad på hela 7 km, skall försöka ta den promenaden varje dag förutom två dagar i veckan då jag motionerar genom att rida :) Jag måste erkänna att jag saknat blogg livet lite... Men det senaste har jag faktist inte gjort särskilt mycket. Linn och CO om hem från Gunilla resan i Lördags vilket var skönt. Det har varit något tomt utan dem. Sen har jag spenderat mina kvällar framför Scrubs, såklart! Jag har börjat om på alla Twilight böckerna ännu en gång, denna gången läser jag dem svenska böckerna då jag innan läste dem på engelska eftersom jag köpte dem i England i sommras. Sem var jag himla lycklig när Twilight filmen kom ut på dvd, vet ärligt talat inte hur många gånger jag sett den sen dess, men tappade räkningen efter tio gånger. Key jag är en liten nörd! Hmm, vet inte riktigt vad jag skall skriva om mer... Men denna låten är iallafall väldigt bra! X

Kommentarer
Postat av: nathalie

kul att du är tillbaka :-)

2009-05-15 @ 17:18:42
Postat av: Linn

wheeeere is lindie, can't se lindiiee?

2009-05-25 @ 14:16:30
Postat av: Minaya

Hej. Hoppas det är bra med dig! :-)



Torsdagen den 11 juni bär det av uppåt i landet för en radioturné. Det bjuds på sköna och charmiga intervjuer.



Vi börjar med, City radion Gävle, 102,7 MHz kl: 12:00, sedan Sveriges Radio P4 -Falun 100,2 MHz kl: 15:00 (mina gamla hemtrakter). Hoppas att du som bor inom dessa områden slår på radion och lyssnar.



http://www.minaya.se

http://minaya.blogg.se

http://www.myspace.com/minayamusic

2009-06-11 @ 01:29:20
URL: http://minaya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0