But thank god for Youtube and Myspace, Facebook..

Yo fellows! (;

Jag måste ha världens sämsta natt humor! Sitter här och kollar på massa youtube videor, som jag anser vara roliga. Hur många hade skrattat åt samma sak som mig undrar jag, hmm! ^-^ Okej skall inte ljuga tog en pause från skrattandet, gick ut med Chakira. Men gud, jag börjar verkligen bli nervös nu inför måndag (Paramore & You Me At Six). Har liksom inte tagit det hela på allvar, ärligt talat inte trott riktigt på att det skall hända. Vi får väl se hur allt går, men kul lär det bli. Jag behöver verkligen något sådant som en bra konsert just nu. Idag har jag lyssnar en hel del på All Time Low, herregud vad bra dem var när dem spelade här i Göteborg. Jag verkligen längtar tills nästa gång man får se dem igen. & jag börjar bli lite galen, för jag vill verkligen ha bilderna från den kvällen. Kanske en plinn kan ta sig tiden att skicka bilderna till mig eller slänga upp dem på facebook? Det hade nog gjort mig väldigt lycklig. Är så himla nyfiken på bilderna att jag snart dör.

Annars så fyller min syster 6 år nu på lördag, så då skall det firas! Sen skall jag nog ta och tona mitt hår i någon mörkare brun färg med.. :) Känner verkligen att jag behöver det, och speciellt klippa av en liten bit av håret. Det växer ju verkligen som ogräs, men det är inget jag ser negativt på dock. Herregud nu sitter jag här och babblar om nada fun! Skall nog försöka sova nu. Nighty night! X

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0