Cause i won't break what we make.

Nu skall jag ut på natt promenaden med Chakira. Sen skall jag försöka lägga mig i tid för en gångs skull. Vill pallra mig upp tidigt imorgon, fräscha till mig lite och så! Skall nämligen åka några ärenden. Men nu när jag skriver detta lär väl detta aldrig hända haha, skämt åsido. Men det är oftast så att om jag säger att jag skall göra en grej.. Då blir det aldrig av, eller så blir det av fast mycket senare. Bad, bad girl!! Glömde nämna att mamma kom hem med två klädplagg till mig idag som hon köpt. Preciiiiis vad jag behövde, kanske slänger upp någon bild på dem imorgon. Anyway, sweet dreams X

(& med ärenden är det inget märkvärdigt haha, bara komma från huset lite. Plus Bellas Ipod vill säga)..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0