Nightnight/sleeptight.

Är så himla trött & skall upp tidigt imorgon, så det blev bara ett snabbt grattis till världens bästa Dougie. Nu skall jag sova. Imorgon bär det av till Stockholm med Bella. Vi skall se Paramore & You Me At Six med fler. Just nu har jag resefeber, vilket jag alltid får ^-^ Hemskt! Haha. Kameran hänger på iallafall. Så lite bilder och sådant kommer nog dyka upp i bloggen snart! Om jag hinner så bloggar jag imorgon med, om inte annat är jag tillbaka här på tisdag haha!

Btw; Idag tonade jag mitt hår i mörkare brunt igen. Exakt samma färg som jag hade när vi åkte till London i sommras. Trivs bra. OCH så klippte jag av en bra bit! Fast det är fortfarande långt :) Till sommaren funderar jag på en helt ny frisyr. Fast, tror inte jag kommer våga och jag trivs väldigt bra i brunt och långt hår. Anyway, night night folks/sleep tight.
X

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0