We all need a reason to believe.

So let me first start off by saying.. Ikväll skall jag och mamie se på en film som vi hyrt, det blir Drag me to hell. Den skall tydligen vara bra och den verkade också väldigt spännande när jag såg den på någon reklam. Så.. Mys i soffan, inkurad i en filt, ett stort glas med te och ostmackor. Det är så min kväll kommer att se ut. Sen pratade jag med Chrille på msn för en liten stund sedan. Han är ute på praktik, jobbar på ett fartyg.. Just nu är dem i London, vilket gör mig otroligt avundsjuk. And second let me tell you, about this feeling I can't describe.. För jag är verkligen på London humör. När man inte vart där på typ fyra månader så är det illa, haha! Måste verkligen åka dit snart, det hade verkligen behövts. Mest av allt önskar jag att jag bodde där, för då hade mitt humör vart på topp varenda eviga lilla dag. För visst är jag ganska ofta nuförtiden väldigt sugen på att flytta hemifrån. Drömma kan man. Anyway, peace! X


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0