We were the kings and queens of promise.

Idag har jag varit i stallet i näst intill tre timmar. Axel gjorde mig sällskap. Så vi gick ut på en lång runda på hela 7 km, jag gick och han red notera detta; aldeless själv.. Jag måste nog säga att han är en naturbegåvning, fan dem låg 50 meter framför mig hela tiden, så kom han tillbaka till mog i galopp (snabbt). En kille som knappt ridit klarar av det så bra? Jag är impad. Haha! Iallafall så blev det svart kaffe & pratstund efter ridturen. Jag följde honom en liten bit.

När jag kom hem ställde jag mig och lagade middag - fan vad jag är bra ibland! Så nu skall jag ner till stallet och kvällsfodra, sen blir det in i duschen.. Det skall bli skönt! För jag kan inte direkt påstå att jag var ren efter att ha gått ute i skogen i massa lera, byxorna vart ju inte svarta utan gråa sen ;) Haha! Later X


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0