Woah, woah, woah, wooah..

Igår.
Åkte jag med mamie till Backaplan. Där vi gick runt i lite affärer. En vi fastnade i ett bra tag var Lindex. Jag hittade ett par jeanstights som jag köpte. Ett par precis likadana som jag har, fast dem jag hade sen tidigare var svarta. Gillar dem, det är midje jeansleggins. Med tregkedja och knapp på sidan, skit snygga! & dem håller väldigt bra plus att man kan ha dem som vanliga eller i midjan - snyggt både och! Såhär ser dem ut iallafall;




Efter att sprungit runt på Lindex ett tag ringde Camilla & Scwalbe. Så mötte upp dem i butiken bredvid.. Sen åkte vi med Camilla till farbror doktorn ^<>^ Medan hon var inne så satt vi i vänt rummet och väntade. Haha! Så kom det ut en gubbe med ett salladshuvud från ett av rummen, sen gick han in till ett annat sjukrum. Så vi skojade lite.. "Haha, vem går med ett salladshuvud och ger det en nuff nuff spruta?". Det var väldigt kul, jag var på ett himla damp humör också. Så lyckades till & med skratta så mycket att jag började gråta. Stackars Camilla som satt inne i ett rum aldeless ensam hörde vårat garv enda in dit! & elaka som vi är så skickar vi ett sms till henne - "Vi åker till McDonalds sålänge".. Då kollade hon genast ut ur rummet, fast hon visste ju att vi skojade :P Iallafall så blev hon klar och vi åkte vidare till McDonalds där vi satt ett bra tag.. Vräkte i oss en varsin meny, sen bjöd jag på en varsin kopp kaffe, Camilla bjöd på en varsin glass och Schwalbe fick bara tacka och ta imot. Han kör ju trots allt bilen ;) Hmm det var väl mestadels av min dag igår?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0