You're wrong when it's right..

Alltså, jag insåg just en sak. Något jag är väldigt bra på är att intyga mig själv något och sedan verkligen tro på det. Det funkade skit bra, tills jag just kom på att jag bara lurat mig själv hela tiden. Men ibland är det enda sättet att glömma något bättre än att gå och tänka på det hela tiden. Men nu kan jag inte lura mig själv längre. Så.. Nu kan jag inte tänka på något annat vilket betyder att jag är tillbaka på samma spår igen. Jag hatar att hamna här igen.

Ni fattar nog absolut ingenting (: Det är så att jag knappt fattar själv vad jag just skrivit. Men det förklarar en sak. Min hjärna är så sjukt förvirrad just nu! Haha, det lär dem vara ett bra tag framöver. Men jag kanske lyckas tänka negativt eller rättare sagt glömma det igen. Så blir allt bra igen.

Iallafall över till annat.. Mamie kom hem förut med laxbakelse, så detta åt jag till middag - fifan vad gott!



Sen fick jag även pratat med Bells endel över mobilen, sällskap i stallet :) Vi peppade massa inför Paramore, och insåg att det är så himla snart. Nej men nu blir det tv för mig, ett glas rött vin och mys. Peace fellas! X

Kommentarer
Postat av: Camilla'Camilla

åhvännen! <3

2009-11-19 @ 23:17:02
URL: http://cameylou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0