You know I don't need sleep.

Åh, nu var det ett himla bra jäkla tag sedan jag skrev här. Egentligen har det hänt ganska mycket, men lusten att skriva har varit mindre. Kan snabbt dra igenom lite av allt. En dag var vi på Rebeccas 20 års lokal fest, vilket var ganska trevligt :) Sen har Linn fyllt 18 år vilket vi gick ut och firade på hennes dag i måndags. Sen på onsdagen såg vi älskade All Time Low (som jag skall berätta mer om i ett annat inlägg). I fredags firade vi Linn ytterligare.. Jag, Emelie, Pontus & Charlotte var bjudna på hennes släktmiddag - massa god mat och bakelser. Efter middagen skulle vi egentligen se Håkan Hellström, liksom slå tredje året i rad. Men tyvärr hann vi inte, så det slutade med att vi träffade endel folk i stan. Sen drog vi med John och hans gäng till Lilla London där vi drack lite öl och vitt vin. Den kvällen slutade med att jag hann med en buss hem (vilket sällan händer) och att jag faktist åkte hem aldeless ensam, förutom mina två cheesburgare och All Time Low i öronen. :> Annars så har jag träffat Camilla darling nu i tre dagar, efter två månaders "uppehåll".. Vi har spelat lite kort, kollat på Idol&film, vräkt i oss onyttigt, ridit och bara pratat om allt och inget. Hmm, igår tog jag även en fika med plinn på Mums, Chai latte & negerboll - vilket vart sjukt längesedan! Känner att jag nog borde börja använda min duktiga sida igen. Idag har jag käkat två negerbollar, en donut, druckit två stora glas blåbärs milkshake och bara ätit en måltid.. Utan någon som helst motion. Vilket inte är särskilt bra, för såhär har mina senaste dagar sett ut. Ingen motion och onyttigt. På måndag blir det att börja gå ut och gå på lång promenader igen. Men innan dess väntar en helg med rött som vitt vin, min marabou nonstop som ligger här och väntar på mig plus massa mer. Nu känns det som jag missat massa, men skall försöka skriva ett till inlägg sen om våran ATL dag. Påtal om All Time Low, nu har jag sett dem visas på MTV i 16 dagar, och fortfarande känns det lika weird men otroligt kul?!.. Eller något sådant.. Oj nu har jag skrivit en himla massa, kanske borde sluta innan det blir värre än vad det är höhö. PEACE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0