Well, it's nice to meet you sir.

Det är så mycket jag vill göra just nu.. Jag vill se All Time Low i London och/eller i Birmingham. Jag vill se Paramore och You Me At Six i November. Jag vill se McFly snarrrrrt för det behövs! Jag vill ha ett jobb och följa en ny tråd i mitt liv. En tråd där jag slipper fundera över allt och inget. Slippa den här tanken varje gång jag vaknar..

Vad skall jag göra, jobbfrågor i mängdvis.

Sen skulle jag hemskt bra gärna vilja träffa Camilla'Camilla & Ema, för jag känner att tiden bara tickar på och jag saknar dem båda lite sådär mycket. Men nog klagat om allt sådant. Jag skall få ordning på allt, och det måste bli snart känner jag. Påtal om inget så fick jag lite grejor av min mamie som jag suktat lite efter..
* Marilyn Monroe tisha
* Rolling Stones tisha
* Svarta jeans leggins med hög midja
* Svart/vit bh - ursöt!
* Tre ögonskuggor i brunguldiga nyanser
* Foundation

Skall se ifall jag orkar ta något kort på det så jag kan lägga upp :>




Eftersom min kära vän Linn är så himla seg med att lägga in bilderna från All Time Low i sin dator.. Vilket gör att jag inte riktigt kan blogga så som jag vill blogga. Ni vet skriva dagens händelse, lägga upp massa roliga bilder från dagen.. Ni fattar. Jag kan säga lite smått nu att vi träffade hela bandet, tog kort med dem. Men resten skriver jag såfort jag fått bilderna :P Här kommer en bild som Emma tog när jag står framför Alex och Linn till höger står framför Rian :'>



LINN DETTA ÄR EN PIK TILL DIG, VAR INTE SÅ JÄVLA SEG MED BILDERNA!
JAG VILL SE DEM, JAG VILL SE DEM OCH YTTERLIGARE EN GÅNG TILL..
JAG VILL SE DEM! <3 ;>

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag träffade dem också den dagen&fick en bild med hela bandet. jag tror att jag såg dig^^ de är helt underbara :D

2009-09-24 @ 13:12:51
Postat av: lindie.

nej gud vad kul, kanske att jag såg dig med då ;> thi!

2009-09-26 @ 12:33:45
URL: http://HTTP://DEBSKI.BLOGG.SE

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0