i was something unignorable.

Tjala!
Just nu sitter jag på hunddagiset och passar lite hundar, regnet bara öser ner och jag hoppas nästan på att det ger upp snart. Sedan jag skrev senast har det nog inte hänt särskilt mycket.. I lördags åkte jag och Linn till Fiskebäck där vi träffade John och hans vänner Samuel & Sanna. Väl därifrån tog vi Samuels båt till Brännö, där vi gick på en förlovningsfest. Natten slutade väl ganska fail då vi låg ute och sov på marken i fyra timmar i väntan på en färja. Hmm, sen har jag tonat mitt hår choklad brunt. Vilket blev himla fint - förutom att det går ut efter typ åtta tvättar. I tisdags åkte jag och mamie hem till hennes väninna Eva och min barndomsvän Linn. Där åt vi en goood ostbricka och kollade på videor sedan jag och Linn var små. Så himla kul att kolla på. Jag var en riktig liten djävul när jag var liten haha! Min bror som var ett år yngre fick ta all mobbningen ;>

Anyway! I förrgår var jag ute och gick 5 km i regn, vilket var himla skönt förutom att min camey inte var där bredvid mig. Det känns fortfarande lika tomt utan henne här. & vad är inte en regnpromenad utan en Camilla'Camilla att promenera med? <3 Förresten har jag klarat mig i åtta dagar nu utan godis, socker, dricka och sådant.. Känner mig jätte duktig. Från och med i förrgår fram tills den 16:e skall jag gå dem där 5 km en gång om dagen. Hoppas jag klarar att hålla detta nu. Haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0