Champagne's for celebrating, I'll have a Martini.


(Snodde bilderna av lilla söta Sabina hihi, London resan i sommras)

Finns inga ord för hur mycket jag vill åka med mina mates i vår till London. Bland annat skall dem se Forever The Sickest Kids, We The Kings & You Me At six. Tre band som ofta spelas genom mina högtalare, dessutom tre band i en smäll på en och samma spelning. Om inte annat så är jag så sjukt London sugen så det bara skriker om det. Men ibland går det helt enkelt inte. Sen måste jag säga att åh vad jag vill ha vår/sommar nu. Mys med lätta kläder och mycket roligare outfits!  


Kommentarer
Postat av: camilla'camilla

och det finns inga ord för hur mycket vi vill ha dig med oss! skulle jag vinna en slant på triss eller något så bjuder jag med dig, promise.

2010-01-09 @ 14:38:02
URL: http://cameylou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0