Death Sentence.

Här kommer ett litet film tips.. Gillar ni spänning? Gillar ni råa filmer? Gillar ni Kevin Bacon? Var berädda på tårar och frusturation. Denna filmen såg jag ikväll, riktigt bra faktist! Men jävligt sorglig. Lätt en film värd att se. Jag satt på helspänn och kunde inte hjälpas att dras med. Satt där i soffan och svor som en jag vet inte ens vad. En sak kan jag säga, att om jag hade varit i samma situation så hade jag gjort näst intill samma sak. Ni fattar om ni ser den/sett den. ;)

Filmen heter: Death Sentence



"Nick Hume is a mild-mannered executive with a perfect life, until one gruesome night he witnesses something that changes him forever. Transformed by grief, Hume eventually comes to the disturbing conclusion that no length is too great when protecting his family." (2007)

Kommentarer
Postat av: camilla'camilla

åh den är så himla brrrrrra! jag minns att jag och armin såg den precis när den kom ut bara för att james wan gjort den, och för att leigh whannell är med en snutt i den {; dom som gjort de första saw filmerna duvet? och wan har producerat alla, ifall du inte visste likkksom. IALLAFALL; jäkligt bra film det där!

2010-01-06 @ 11:49:51
URL: http://cameylou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0