I want you so badly, It's my biggest wish.

Vaknade imorse av att telefonen ringde mitt i världens finaste dröm. Ni vet en sådan dröm som känns så jäkla verklig? Åhh vad jag bara ville somna om och fortsätta drömma.

Fasten jag var uppe 06:10 så missade jag bussen till tandläkaren, vilket suger något förjävligt. Då det tar 55 minuter in dit och jag aldrig skulle hinna i tid. Så det var bara att ringa och avboka. Det värsta av allt är att jag inte har en ny tid förens den 26 Februari.. = jag måste ha tandställningen i över en månad extra än vad jag borde. Ibland kan man verkligen bli så sjukkkkt arg på sig själv. Gah! :'<

Så vad skall jag göra nu? Jag skall inte på utbildningskurs förens klockan 14:00.. Skall jag sova en stund till eller skall jag hålla mig vaken? Kanske borde jag somna om och vakna på en bättre sida igen. Fasten jag vaknade riktigt bra så har jag blivit på skit humör. POOOO!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0